Děkujeme za pochopení.
J26o93s74e56f 87H48u18m39m26e96l
má to jeden háček, který mně ještě nikdo neosvětlil- v mrazech vytápět vozidlo z aku je nesmysl, prý pro jízdu v zimě mají v garáži ještě jedno normální auto..
J53a39n 47V61e93s18e76l52ý
Prý, zdroj agentura JPP. Třeba Nissan Leaf má na vytápění/chlazení prťaté tepelné čerpadlo vzduch-vzduch o špičkovém výkonu okolo 1 kW. Navíc je u elektromobilů už standardní funkcí, že se samy před jízdou z elektrické sítě nahřejí a za jízdy pak už na to nepotřebujete skoro nic.
M30i34c73h92a86e63l 88R30a47d49a
Vynikající článek. Věřím, že s autorem budu mít možnost spolupracovat i na našem projektu osobní elektromobility E-MOTION
P46a35v51e83l 51D49v51o59ř66á69k
Tak tak. A do toho ještě započítejme superkondenzátory, které mají teoreticky neomezenou životnost. V Šanghaji s nimi jezdí pokusně něco přes dvacet elektrobusů.
- Počet článků 205
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1384x