Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bures udelal mnohem horsi veci.

:-(

Zavedl EET, rozjel pridavani repky do nafty, nabral pres 30 000 novych uredniku, vytvoril giganticky statni dluh a je toho mnohem vice. Kazdy si vzpomene.

:-(

To, ze si za sve penize koupil dum, je nezajimave.

0 0
možnosti
Foto

AB je klasickou ukázkou toho, že kdo to první křičí, od toho to fičí. Už jen to, kolik špíny hází na všechny kolem, aby se následně ukázalo, že přesně to dělá on sám. Je až zarážející, jak je nekonzistentní v názorech, až je neuvěřitelné, že dokáže žít sám se sebou, pravděpodobně si na noc svazuje ruce, aby ve spaní neokradl sám sebe. Chování toho člověka je chorobné a pro normálního člověka je ztrátou času snažit se to pochopit, možná ho pochopí nějaký odborný lékař. V lepším případě je to něčí bílý kůň, v horším chorá mysl.

3 0
možnosti
Foto

Přiznávám, jsem líný k ponorům do pohybů těch sum. Hůl jsem zlomil dávno nad tou bytostí, jejíž syn frankofonní musel poznat Krym.

1 0
možnosti
Foto

Na Krym - do Artěku - se přece jezdívalo za odměnu. A ocko si to pamatuje. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Obyčejný kluk s často nepopulárními názory. Co mě děsí: "Většina má pravdu i když se mýlí!" Moje moto: "Kam jde dav, tam nejdu já!" ... Pokud nejdou stejným směrem.

Seznam rubrik