Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zeman vyhrál nad slušností a pravdou. V tom má trénink, o jakém se nám nesnilo.

0 1
možnosti

J76i46r59i 73B72o82r

28. 1. 2018 13:46

Jeden můj vrstevník pravil"Zeman nám přidal na důchod,Drahoš by nám to sebral"

Co dodat.

2 1
možnosti

Je to velice dobrá manipulace, většina důchodců by vám řekla, že jim Babiš přidal na důchod a Kalousek by jim sebral, pravda je ovšem taková, že jim Kalousek přidával na důchod během čtyř let dvojnásobek co Babiš... Média mají obrovskou moc a pokud se chce někdo prosadit, musí buď vlastnit média nebo být neobyčejně schopný řečník. Ale být schopný řečníky se většinou neprolíná s tím být dobrý člověk.

1 0
možnosti
Foto

Během debat se krotil a Drahošovi špatně radili. Jsem si jist, že kdyby se choval jak píšu, tak stejným poměrem vyhrál jako prohrál.

1 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Obyčejný kluk s často nepopulárními názory. Co mě děsí: "Většina má pravdu i když se mýlí!" Moje moto: "Kam jde dav, tam nejdu já!" ... Pokud nejdou stejným směrem.

Seznam rubrik