Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J68o18s18e22f 78P81e30c82h29a

25. 1. 2018 23:15

Asi jsem se koukal na jinou debatu, protože Zeman byl trapný a Drahož slušný

1 0
možnosti
Foto

Zajímavě napsané s mnoha trefnými postřehy, ale ten vulgární nadpis bych si odpustil.

1 0
možnosti
PN

vím, že jsem to trochu přehnal, ale přesně to vyjadřuje můj první pocit po závěrečné řeči prezidentů...

0 0
možnosti

Drahoš jednoduše nemá "lepší světlo". Takže s neochotou půjdu volit Zemana. Je alespoň velká osobnost, velký politik a je předvídatelný. Není loutkou na provázku. A nemá křivou hubu a podrazácký výraz.

5 5
možnosti
PN

Jste si opravdu jistý, že není loutkou na provázku, když mu celou jeho kampaň, na místo transparentního účtu, financují pochybné spolky, které jsou podle oficiálních údajů samy v dluzích? Když si na hradě musí držet lidi jako je Mynář, přesto, že prohlásil, že je vyhodí. Nevzbuzuje to podezření, že ho tito lidé drží pod krkem a vodí jako loutku?

1 0
možnosti
OK

O78t75a 30K60i80n44c

25. 1. 2018 22:36

Vulgární blogy by měly být odstraněny.

4 0
možnosti
RS

;-D To bohužel tady neplatí pro všechny, mám své neblahé zkušenosti. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Obyčejný kluk s často nepopulárními názory. Co mě děsí: "Většina má pravdu i když se mýlí!" Moje moto: "Kam jde dav, tam nejdu já!" ... Pokud nejdou stejným směrem.

Seznam rubrik