Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oba kandidáti jsou lecicoví tak, jak to řekl V.Klaus. Je mi líto, že odchází. Historii potvrdí, že byl dobrým presidentem. Jeden z kandidátů je přerozdělovačem domácím a druhý je přerozdělovačem evropským. Nejsou rozhodně totožní, proto si nemohu dovolit nejít k volbě.

1 2
možnosti

Ale jo počítám, že se co se týká odstupujícího hradního šaška, se dočkáte - on se občas najde nějaký historik, který najde dobré slovo i o Háchovi, takže klaus, jakožto prezident někde mezi Gottwaldem a právě Háchou, se nejspíš od spřáteleného "historika" (ve sejném smyslu, jakože je hájek biolog) slova (maximálně dvou) uznání dočkáRv

0 1
možnosti

Tak tohle je bomba. Cituji vás. "Zatím co tábor bojovníků za Karla přichází každý den s mnoha pozitivními

věcmi co Schwarzenberg udělal pro občany či českou republiku, kterých

dalších osobností má podporu, Zemanův tábor oponentů proti tomu vyráží

každý den do boje s kýblem hnusu a hnoje."

-

Řekněte mi jednu jedinou věc, kterou KS za posledních 23 let udělal pro Českou republiku. Jednu. Protože on každý den skutečně přichází, ale jen rozšiřuje řadu osobností s nablýskanými zuby, které ho podporují. A to je všechno. Já vám řeknu toto, KS za posledních 23 let neudělal pro ČR pozitivního VŮBEC NIC.

7 1
možnosti
Foto

Kdo by veril, ze to co jste napsal, jste mi doslova vzal z pera, ale napsal jste to presne a snad i lepe nez bych to dokazal ja. To si zaslouzi karmu.

2 4
možnosti

Byl jsem překvapen, že se Fischer přiklonil k Zemanovi. Ale domnívám se, že si za to může Schwarzenberg sám svými výroky na adresu Benešových dekretů. Podle hesla mlčeti zlato se neměl k tomu vůbec vyjadřovat. Protože rozhodně vítězství nemá jisté ani jeden kandidát.

0 1
možnosti

Ano, o Zemanovi není co víc říci. Je úplně jasný. Umírněný, populistický levičák s několika nejasnými kauzami.. Co je pan Karel S.?  Jeho dvacetiletá politická cesta je od nepolitické politiky přes ODA, Zelené (to mně u něho rozum nebere) až k založení vlastní (prý) konzervativní strany různé Cesty a Výzvy nepočítám). Neříká se tomu převlékač kabátů? P.S. Jako (nepolitický) člověk mně je sympatický.

4 3
možnosti

pěkně napsané a pravdivé .R^  karma

4 6
možnosti
Foto

Pokud tábor bojovníků za Karla přichází každý den s mnoha pozitivními věcmi, co Schwarzenberg udělal pro občany či českou republiku, tak je s podivem, že ten výčet těch věcí je tak nicotný, že ho všichni jeho fanoušci musí opakovat, a přitom nemusí znát větší číslovku než jedna.

Pokud tábor bojovníků za Karla provádí součty osobností, které ho podporují, tak měl se vždy tázat, zda jde o osobnosti, nebo o mediální figurky, které v tomtéž složejí neustále mihotají na vodě jako mýdlové bubliny. 

Výsledkem je pouze tábor bojovníků, kteří si ani nestačí čistit zoubky, jak se neustále musí promenovat před kamerami, aby byli vidět.

Bez kamer by ten tábor bojovníků se do rána rozpadl.

10 3
možnosti

Z pana Zemana se mi dělá čím dál tím víc nevolno. Byl jsem rád, že "had" Fischer nepostoupil do druhého kola, ale teď bych snad byl raději, aby tam byl místo Zemana.

Já budu volit Karla a věřím, že bude MÝM prezidentem.

6 8
možnosti

A pak, ze KS voli jen vzdelani a moudri. Jednoznacne lez.

8 7
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Obyčejný kluk s často nepopulárními názory. Co mě děsí: "Většina má pravdu i když se mýlí!" Moje moto: "Kam jde dav, tam nejdu já!" ... Pokud nejdou stejným směrem.

Seznam rubrik